Cosa hè una bobina di cable mobile?Chì sò i vantaghji è l'usi?

Bobine di cable, cunnisciutu ancu com'è bobine di cable o bobine di cable, sò diventate a suluzione mainstream in l'industria di trasmissione mobile (putenza, dati è materiali liquidi) per via di u so spaziu di stallazione chjucu, mantenimentu faciule, appiecazione affidabile è low cost.Sicondu a forma di guida, a bobina di cable hè divisa in bobina non-elettrica è bobina elettrica;secondu a dispusizione di u cable, hè divisu in una fila radiale è una fila radiale multipla;stallazione;secondu u materiale di avvolgimentu, hè divisu in bobina di cable Kaihui è piastra di bobina di tubu.Tipi non-elettrici includenu: tippu elasticu (TA), tippu di martellu pesante (ZC), accoppiatore magneticu (JQC);tipi elettrici includenu: tippu di accoppiamentu magneticu (JQD), tippu di mutore di torque (KDO), tipu d'isteresi (CZ) E cuntrollu di frequenza (BP) è cusì.

 

Vantaghji di reels cable mobile: 1. U campu di applicazione di reels cable mobile hè relativamente cumuni, è pò esse crimped cù tappi universali standard naziunali.2. U materiale di socket cù un rendimentu eccellente hè fattu di all-copper d'alta qualità, stampatu è furmatu, è a superficia hè nichelata per assicurà più di 5 000 inserzioni.3. Bon filu, pannellu plasticu di ingegneria, senza deformazione, retardante di fiamma.4. High level of overheating, overheating, overload and leakage protection, altu livellu di prutezzione di sicurità è alta sensibilità.5. Nucleu di valvula di produttu di gomma integrata, resistenza à a corrosione, resistenza à l'oliu, resistenza à a corrosione, senza deformazione sottu alta temperatura è bassa temperatura, pò esse usata per u travagliu -20 °_70 ° 6. Ampiamente utilizatu in petrochemical, smelting steel, putenza elettrica, elettronica , ferrovia, custruzzione, aeroporti, mine, mine, macchinari hardware, logistica portu, centri commerciali, alberghi è altre fabbriche è mine.

 

Usi: Generalmente utilizatu in fusione di ferru è azzaru, petrochimica, energia elettrica, elettronica, ferrovie, custruzzione, aeroporti, mine, mine, attellu minieri, stazioni di trattamentu d'acqua è di drenaggiu è a so logistica portu, centri commerciali, alberghi è altre fabbriche è mine. cum'è l'alimentazione elettrica per l'equipaggiu impurtatu.U bordu di cable pò ancu esse fattu in un pannellu in biancu, chì pò esse stallatu cù sockets, cum'è sockets aviation, sockets industriali, sockets di telefuni, sockets di computer, etc. Puderà bypassà cavi di rete, linee di trasmissione di signali è di dati.


Tempu di post: Aug-16-2022